Księgowość w Czechach
EUROCOMPANIES oferuje kompleksową obsługę Twojej czeskiej firmy.
Zajmujemy się optymalizacją podatkową zgodnie z prawem Republiki Czeskiej.
Oferujemy następujące usługi księgowe:
- Prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej i podatkowej.
- Outsourcing księgowy. Rekonstrukcja księgowości.
- Audyt podatkowy – ta usługa przeznaczona jest dla klientów, którzy korzystają z usług księgowych innego biura lub samodzielnie prowadzą swoje księgi rachunkowe.
- Wynikiem audytu podatkowego jest raport podsumowujący wykryte braki.
- Doradztwo podatkowe i księgowe.
- Profesjonalny nadzór personelu księgowego w firmie klienta.
- Sporządzanie zestawień statystycznych, INTRASTAT.
- Sporządzanie wniosków do urzędu skarbowego i urzędów celnych.
- Zapewnienie audytu.
- Obsługa państwowej elektronicznej skrzynki pocztowej* klienta. *Państwowa elektroniczna skrzynka pocztowa w Republice Czeskiej służy do komunikacji między organami administracji publicznej a osobami fizycznymi lub prawnymi.
- Składanie deklaracji VAT, łącznie ze sporządzeniem informacji podsumowującej.
- Składanie deklaracji na podatek od środków transportowych.
- Regularne sprawozdania finansowe, według potrzeb klienta (miesięczne, kwartalne, roczne).
- Składanie deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych wraz z załącznikami.
- Składanie deklaracji na podatek dochodowy od osób prawnych wraz z załącznikami.
- W razie potrzeby wsparcie bankowe w celu rozliczenia pożyczek, oświadczeń lub deklaracji podatkowych naszych klientów.
- Deklaracja VAT wraz z wypełnieniem raportu z kontroli.
Dzięki doświadczeniu, doradzimy Ci, jak najlepiej sporządzać i wykorzystać swoje finanse korporacyjne. Powierz księgowość swojej firmy regularnie szkolonym specjalistom, aby w ten sposób zmaksymalizować swój potencjał.
Oferujemy także usługi płacowe:
- Miesięczne sporządzanie listy płac.
- Sporządzanie dokumentacji płacowej.
- Sporządzanie rozliczeń rocznych dla firmy i pracowników.
- Wysyłanie wszystkich dokumentów do właściwych organów w wersji elektronicznej.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracownika od rozpoczęcia pracy do jej zakończenia.
- Przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów o pracę.
- Rejestracja pracowników w zakładach ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych.
- Ewidencje świadczeń chorobowych dla firmy.
- Przygotowywanie świadectw pracy i wyrejestrowania pracowników.
- Wystawianie dokumentów zabezpieczenia emerytalnego.
- Reprezentowanie podczas kontroli w Okręgowej Administracji Ubezpieczeń Społecznych, towarzystwach ubezpieczeń zdrowotnych i urzędach pracy. Reprezentowanie wchodzi w skład miesięcznej opłaty uzgodnionej z klientem.